Re: [PROGRAMMERING] php struktur

[snip]
> Så spørgsmålet er hvordan I har håndteret en database
adgangsstruktur,
> så der ikke er en klasse-fil med 1000+ linier. Tror vi bare at jeg har
> dummet mig ved at tænke at det burde ligge i en klasse?

hvad er galt med en klasse med 1000 linjer, hvis der er behov for dem
alle i den klasse og intet kan proppes ud i underklasser? Jeg sidder
selv lige nu med en php klasse som er på omkring 2600 linjer og der
ville jeg meget nødigt flytte noget ud fra.

--
   Kim Schulz   | Keen of Fundanemt? Want to share experieces with
 Geek by nature | other users? join The Fundanemt User Group NOW!