Re: [PROGRAMMERING] sletning af stl vector indeholdende dynamisk allokeret array

On Fri, Oct 29, 2004 at 01:23:07PM +0200, Lars Riisgaard Ribe wrote:

> [klip]
> Men sådan som jeg læser Runes oprindelige mail, har han en vektor af
> objekter (ikke pointere til objekter). Inde i disse objekter er der så
> pointere til data, som bør deallokeres i destructoren for objekterne.

Det var ikke sådan jeg forstod den - men ok, jeg forstod den heller
ikke...   ;)

Jammen i det tilfælde er det vel det enkelte objekt der har ansvaret for
sine egne allokerede data?  Det er vel trods alt 99% af pointen med hele
konceptet "objekter"   ;)

--

 / jakob