Re: [PROGRAMMERING] C++ for javafolk

On Thu, Oct 28, 2004 at 11:37:13PM +0200, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:
> Kan Java og C.  Ønsker at lære C++ på fornuftig vis.
>
> Er der nogen der kan anbefale onlineresourcer?

C++ er IMHO for komplekst til at man kan lære det på fornuftig vis vha.
online resourcer. Jeg er i alt fald aldrig støt på en ordentlig
gennemgang.

Jeg vil anbefale bogen Accelerated C++:

http://www.acceleratedcpp.com/

I modsætning til de fleste andre C++ bøger beskriver den C++ som objekt
orienteret sprog med et standard bibliotek, frem for at tage
udgangspunkt i brugerens C kundskaber og udbygge derfra. Dette er en
stor styrke, hvis man vil lære god C++.

--
Med venlig hilsen
- Jacob Atzen