Re: [PROGRAMMERING] C++ for javafolk

On Thu, 28 Oct 2004 23:37:13 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Kan Java og C.  Ønsker at lære C++ på fornuftig vis.
>
> Er der nogen der kan anbefale onlineresourcer?
Hvis du vil anvende 150,00 kr til formålet, kan jeg anbefale denne bog:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/156592116X/qid=1099001937/sr=1-1/ref=sr_1_2_1/026-0025124-6842820

Den er vel gammel, men da det er det centrale i sproget, den beskriver,
kan den også anvendes i dag.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
Life is to you a dashing and bold adventure.