Re: [PROGRAMMERING] [C++] parent object

On Thu, 28 Oct 2004 11:28:29 +0200
Søren Egmose <sslug@sslug> wrote:

> For nu at sprørge lidt dumt, hvorfor vil du behandle dem anderledes?
> hvis de ligger i en trekant/firkant/etc. så er det vel ejeren der skal
> give den extra funktionalitet til punkterne?

det var et primitivt eksempel for at give forståelse. Jeg laver ikke
geometriprogrammer :-)

Jeg arbejder på et DSM (Distributed Shared Mem) system hvor objekter
skal allokeres forskelligt på netværket alt efter om de er hoved objekt
(trekanten) eller underobjekt (punkt). Er punktet så et selvstændigt
punkt så skal det laves som trekanten ville have været det på netværket.

--
   Kim Schulz   | Got Freedom? Software Freedom Day 2004 - 28th of
 Geek by nature | August      http://www.softwarefreedomday.org/