fopen i php

Hej derude.

Jeg kan ikke få hul til min serielle port. Har I en ide til hvad det kan være?

Det er meningen at jeg skal sende nogle karaktere til min port efter behov. Jeg bruger et andet program til at modtage data på samme port, men det kommer senere.

Filen /dev/ttyS0 eksistere og jeg har testet det fra consollen. Jeg har gjort brugeren www-data medlem af dialout-gruppen og genstartet apache2, så rettighederne burde være ok.

Kode:
     if(!($fp=fopen("/dev/ttyS0", "A"))){
      echo "Could not open /dev/ttyS0<br>";
    }

Fejl:
*Warning*: fopen(/dev/ttyS0): failed to open stream: Resource temporarily unavailable in */var/www/banshee/BansheeOrder.php* on line *167*
Could not open /dev/ttyS0

På forhånd tak.

Mvh Michael Sørensen