Re: [PROGRAMMERING] [C++] parent object

[snip]

> Og hvorfor vil du det?

selve problemet er en større forklaring som jeg vil undlade at komme med
her, men problematikken er at jeg skal gøre nogle forskellige ting alt
efter om jeg objektet instantieret selv eller i et andet objekt.
det er ikke noget at der bliver kaldt forskellige constructorer da det
er brugerdefinerede klasser og derfor ikke nogen jeg har adgang til at
bestemme noget over.

--
   Kim Schulz   | Fundanemt Content Management system:
 Geek by nature | http://www.fundanemt.com