Re: [PROGRAMMERING] [C++] parent object

Kim Schulz skrev:

> jeg sidder og koder lidt C++ og sidder lige og mangler en
> måde at finde ud af om et objekt er oprettet inde i en
> andet.

Det kan du ikke.  Hvordan skulle det kunne lade sig gøre?
Skulle alle klasser automatisk inkludere et felt der kunne
identificere om/hvilken klasse/instans et objekt er placeret
i?  Det ville være temmelig tungt, og jeg kan ikke helt se
fidusen ved det bortset fra visse specielle tilfælde.

Og hvorfor vil du det?

Jacob (ikke C++-programmør)
--
»Werbing weirds language.«                         -- Calvin