Re: [PROGRAMMERING] Brug af et objekt i Javascript

On Mon, 25 Oct 2004, Peter Maersk-Moller wrote:

> Men mit problem er, at jeg ikke kan gøre følgende
>
> (EKSEMPEL 3)
>
>              function stop_player()
>              {
>                var f = new getObj('player');

Jeg har ikke en dyt forstand på javascript, men det der "new" ser sådan
lidt underligt ud?

Mads

"The world holds two classes of men - intelligent men without religion, and
religious men without intelligence."

                           - Abu'l-Ala-Al-Ma'arri (973-1057) Syrian poet.