marching cube på 3D net af blandede kantlængder

Hej alle-

inspireret af indslaget "openGL og Volume Rendering", specielt
om Paul Burkes "poygonisering af et
skalart felt" algortime (marching cubes)

http://astronomy.swin.edu.au/~pbourke/modelling/polygonise/

har jeg et følgespørgsmål (tak for det gode link - det kendte jeg ikke):

marching cube går ud fra at alle kubus'er har samme størrelse.
Men jeg ønsker at operere på et 3D kubisk net, hvor kuberne har
forskellige størrelser, med kantlængder der er en faktor 2^n af hinanden.

Rationalet er at det er dyrt at lave en meget fin subdivision, så det
ønsker jeg kun at lave der hvor det er nødvendigt.

Men så kommer man ind i problemet at en kubus med kantlængde 2 er nabor
til to kuber med kantlængde 1 - og der kan nemt gå ged i de trekanter
der mødees der (cracs).

Kender I en henvisning der kan klare marching cubes i forskellige kubus
størrelser ??

Mange hilsen, Marc Cromme