C++ problem med typedefs

Hej Sslug'ere
Jeg har et problem med, at to standard-headere, som jeg inkluderer ( for hhv. tiff og hdf support) begge har en typedef af char8, den ene definerer dog char8 til at være en char og den anden signed char. Så vidt jeg ved er de to ens, men det mener min kompiler ikke(gcc 3.3), så jeg får en fejl om at jeg er ved at redefinere en typedef. Jeg kan selvfølgelig gå ind og omdøbe/redefinere den ene af dem i headeren, men det gør jo ikke ligefrem programmet portabelt:) Er der nogen, der har en ide til hvad man kan gøre?

Mange hilsner

Lars

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	sslug@sslug <mailto:sslug@sslug>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark