Re: [PROGRAMMERING] openGL og Volume Rendering

[klip]

Har du prøvet at spørge f.eks. folkene bag http://www.diku.dk/forskning/image/research/opentissue/index.html
? Der er nogen 3d renderinger af CT scans, men jeg ved at de forsker i MR scans også.

Hej Mads.
Jeg er allerede ved at se om jeg kan tygge mig igennem source-koden - problemet er, at de (fornuftigt nok) har skrevet deres egne dataklasser samt lavet hele GUI-vinduer, hvor jeg kun skal bruge en snip af koden - det er bare lige hvad :)
Mange tak for hjælpen.

Mange hilsner

Lars -- ------------------------------------------------------------------------

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	sslug@sslug <mailto:sslug@sslug>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark