Re: [PROGRAMMERING] automake/conf og statiske biblioteker

On Tue, 19 Oct 2004, Jakob Oestergaard wrote:

> Der er en lille detalje (ikke sikkert det er relevant her, men nu kan
> jeg lige så godt sige det alligevel):
>
> Hvis ikke dine objekt filer (der ligger i .a filen) er compilet med
> -fPIC option på gcc

Men, er den ikke default... eller noget? Jeg har ikke brændt mig
ihvertfald...

Mads

You may not use the Software in connection with any site that disparages
Microsoft, MSN, MSNBC, Expedia, or their products or services, infringe any
intellectual property or other rights of these parties, violate any state,
federal or international law, or promote racism, hatred or pornography.
                                     - Part of MS Frontpage 2002 EULA