Re: [PROGRAMMERING] automake/conf og statiske biblioteker

On Tue, 19 Oct 2004, Tomas Groth wrote:

> Problemet er ikke at finde ud af hvilken CPU-type man er på, men derimod
> at der udfra CPU-typen skal bruges forskellige filer. Jeg har prøvet med
> nogle if-sætninger i makefile.am som tester på CPU-typen, men de bliver
> mere eller mindre ødelagt og er ubrugelige i den endelige makefile :(
> Mere præcist bliver indholdet af if-sætningerne flyttet og man stor
> tilbage med tomme if-sætninger...

På http://www.diku.dk/~madsdyd/autotools/html/html/slide_18.html kan du se
et eksempel på hvordan man inkluderer ekstra filer afhængig af en autoconf
option. Det burde kunne få dig videre). Tro mig, det kan sagtens lade sig
gøre ;-)

Mads

Being comfortable with your beliefs is like being comfortable with
syphilis. Belief is a sort of disease that comes from the ego's need to
protect itself from reality.
                                       - /. comment on 2002.05.01