Re: [PROGRAMMERING] automake/conf og statiske biblioteker

hejsan,

> Hej

> Hvis man oensker at lave libXv.a om til libXv.so, saa virker
> foelgende:
>
>   # ld --whole-archive -shared -o libXv.so libXv.a

OK, jeg konverterede libMP3.a til libMP3.so, og satte
libflash_la_LIBADD=libMP3.so
men det ser ud til at det stadig bliver linket dynamisk, da den endelig
libflash.a har samme størrelse både med og uden linkningen til
libMP3.so.... :(

Tomas