Re: [PROGRAMMERING] openGL og Volume Rendering

On Mon, 18 Oct 2004, Lars Riisgaard Ribe wrote:

> Hej Sslug'ere.
> Jeg er ved at skrive et program i qt som bruger openGL til at rendere
> data. Jeg vil gerne have renderet nogle 3D data (mest optimalt er
> sikkert en Maximum Intensity Projektion), men der er kun nogle vage
> beskrivelser af volume rendering på nettet. Da det bare er noget jeg
> skal have lavet, er det ikke noget jeg har oceaner af tid til at fordybe
> mig i, så jeg ville høre, om der er nogen, der ligger inde med et godt
> link/kodeeksempel på volume rendering.

Det er jo ikke noget specielt linux relateret spørgsmål, så måske vi du
have mere held på en decideret OpenGL liste? (Ikke dermed sagt at du ikke
er meget meget velkommen her!)

Mads

We can argue this until the cows come home, but let's agree to compromise.
If you're right, you can say "told you so". If I'm right, I can say... well,
whatever Bill allows me to say. Fair enough?
                   - /. comment by Rogerborg on 2002.07.02 on MS Palladium