Re: [PROGRAMMERING] God tutorial til kdevelop3 og Qt.

On Mon, 18 Oct 2004, Michael Berhard Sørensen wrote:

> Hej derude.
>
> Jeg leder efter en god og letforståelig kdevelop/Qt tutorial. Jeg har
> kigget på kdevelops hjemmeside, og jeg må melde pas når det gælder
> forståelse. Så jeg er vel moden til en "kdevelop for dummies". :-)

Jeg synes det er rimeligt svært at komme igang med kdevelop. Der er mange
tutorials.

> Bilder mig ind at jeg har forstået tilstrækkeligt C++, og vil gerne
> videre fra konsol-apps til GUI-apps.

Personligt har jeg haft megen glæde af at bruge tutorialsene til
qt-designer "først" og så siden lavet KDE programmer.

Dokumentationen til qt er fremragende, men det tager noget tid (læs
ihvertfald 8-10 timer) at komme igennem tutorialsene.

Mads

The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system
and Linus Torvalds claims to be trying to take over the world.