openGL og Volume Rendering

Hej Sslug'ere.
Jeg er ved at skrive et program i qt som bruger openGL til at rendere data. Jeg vil gerne have renderet nogle 3D data (mest optimalt er sikkert en Maximum Intensity Projektion), men der er kun nogle vage beskrivelser af volume rendering på nettet. Da det bare er noget jeg skal have lavet, er det ikke noget jeg har oceaner af tid til at fordybe mig i, så jeg ville høre, om der er nogen, der ligger inde med et godt link/kodeeksempel på volume rendering.

På forhånd tak for hjælpen.

Lars

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	sslug@sslug <mailto:sslug@sslug>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark