kdevelop3 nybegynderspørgsmål.

Hej derude.

Hvordan tilføjer man nye klasse-filer i et projekt så de bliver kompilet med ind?

Jeg er ny med kdevelop3. Jeg har brugt kdevelop3 i lidt over en uge, og har gennemgået en simpel tutorial hvor jeg lavede et yderst simpelt GUI program.
Men nu vil jeg gerne "lave noget selv", og jeg kan ikke gennemskue hvordan man tilføjer cpp-klasse-filer til et projekt. Jeg kan nemt oprette disse filer med og uden class-wizard'en, men det kniber med at få den kompilet med.

Desuden giver kompileren brok over at cout og cin ikke er kendt, selv om jeg har en
#include <iostream>
i min kildefil. Hvad tror i der er gået galt?

Har nogen af Jer en clue eller en god howto/faq?

Mvh Michael Sørensen