Smarte pointere i C++

Hej prog'ere
Jeg har skrevet et C++-bibliotek til behandling af data, jeg sidder med på arbejde, men pga. størrelserne af disse, bliver mere eller mindre alle data sendt som pointere. Jeg er dog ved at miste overblikket over, hvor de forskellige data skal nedlægges igen, så for at undgå memory leaks/referere en pointer til data der er væk, ville jeg høre, om nogle af jer har erfaringer med smarte pointere? Og evt. har et link til noget, jeg kan kode op mod?

Mange hilsner

Lars

Lars Riisgaard Ribe

MSc, PhD-stud.

Telephone

+45 89 49 52 68

Fax 	+45 89 49 60 04
Email 	sslug@sslug <mailto:sslug@sslug>
Address 	MR-Center - Aarhus University Hospital
Skejby Sygehus
Brendstrupgaardsvej
Dk-8200 Aarhus N
Denmark