Re: [PROGRAMMERING] PostgreSQL - slette og oprette tabel

Troels Arvin wrote:

> Måske én af de forrige kommandoer (den, der skulle slette tabellen)
> fejlede, men du glemte at kigge efter fejlmeddelelser? Har du prøvet at
> kontrollere, om tabellen virkelig er droppet, inden du forsøger at skabe
> den igen?
>
> (Er det PHP, du anvender?)

Tak for svaret. (Og undskyld at jeg kom til at svare personligt)

Hmm. Nej tabellen er helt væk, men jeg tror at jeg har fundet ud af det.
Det jeg gør er at trække alle data fra tabellen ud i en et array, slette tabellen, oprette en ny og smide alle data ind igen. Og så skal jo jeg nok slutte med at sætte værdien i ordrelinjer_id_seq til den højeste værdi i id feltet.

Hvordan det så gøres i PHP (Ja, det er PHP).

Mvh Peter