Re: [PROGRAMMERING] BASH: sammenligne to tekstfiler

Hvis du har lov, du kan create en under katalog der hedder hentet i den FTP
Server. derud hver gang du henter noget, flytter du det nuværende fil til
din ./hentet katalog.

Din script kunne være noget således

ftp user/sslug@sslug

bin
get *
move * ./hentet
quit

emacs og UltraEdit i windows kan køre således script.

så er du sikkert at der kun bliver hentet noget du ikke har hentet før.

Måske er noget vrøvl det jeg siger...