Re: Hvordan ? Et program skal sende beskeder til N andre.

On Wed, 22 Sep 2004, Henrik Stoerner wrote:

> Gode forslag og evt. henvisninger til hvor jeg kan læse mere modtages
> gerne.

Hej

Nu skriver du ikke noget om datamængder og frekvenser i meddelelsen,
men jeg kom til at tænke på noget så simpelt som at modtageren af
netværksbeskederne skriver (append) en tekstfil per kanal. Den
"closes" så blot efter hver skrivning.

Abbonnenterne læser så de interessante kanaler ved traditionel open,
viderebehandling og close.

Det kan sagtens gå ved lav frekvens, idet tidsforbruget ved open/close
så ikke overhales af antal ankommende meddelelser. Det er afgjort en
"lo tech" løsning. Du har måske allerede tænkt i de baner?

 Virtually

 Niels Müller Larsen
 M. Sc. Networked Information Engineering
|Multimedia Department  |mailto: sslug@sslug  |Security with GnuPG:  |
|ERHVERVSAKADEMIET      |http://x15.dk        |keyID: 0xD4DB4A5E at  |
|Aarhus Business College|phone: +45 8936 3317 |http://www.pgp.net    |
|Sønderhøj 30, Viby J.  |cell:  +45 2040 5740 |                      |
|DK8260 DENMARK         |fax:   +45 8936 3399 |                      |

"Our vision is to speed up time, eventually eliminating it."
                -- Alex Schure