Re: [PROGRAMMERING] Hvordan ? Et program skal sende beskeder til Nandre.

:
> Første tanke var en "named pipe". Men så vidt jeg kan se så fungerer
> den således at hver besked der skrives til pipe'n kun kan læses af
> een modtager - d.v.s. jeg får ikke kopieret beskederne ud til alle
> de moduler, der abonnerer på den pågældende kanal (pipe).

Hvis du laver en named-pipe til hver modtager og så kun sender noget på
denne kanal, hvis det er noget som modtageren abonnerer på, så skulle det
vel være løst?

/Ole
--
Hold dig orienteret om softwarepatenter. Tilmeld dig nyhedsbrevet Patentnyt.
Send en email til: sslug@sslug og besvar bekræftelsen.