Re: [PROGRAMMERING] malloc ter sig underligt

Anders Søndergaard <sslug@sslug> writes:

> Jah, det har du ret i. Jeg er ikke særlig skrap til det, jeg er lige begyndt.
> Det skal nok forbedre sig, håber jeg :-)

At skrive pæne og læslige programmer er mindst en lige så stor
udfordring som at skrive velfungerende programemr og begge dele kræver
øvelse.

Men det er nok sværre at at opnå øvelse i at skrive pæne programmer
fordi det er svært at måle på og derfor mere kræver at man ser meget
kode og at andre ser ens kode. Om et program er velfungerende er
lettere at måle på og derfor lettere at forholde sig til hjemme i
kodekammeret.

> I må undskylde, det ser nok lidt rodet ud..

Det gør ikke noget.

--
 Peter Makholm     |    According to the hacker ethic, the meaning of life
 sslug@sslug |            is not Friday, but it is not Sunday either