Re: [PROGRAMMERING] Udskriv "funktion" i C

Anders Misfeldt <sslug@sslug> writes:

> Ok. Troede egentlig bare at man skulle udskrive selve strengen, men
> det kan man åbenbart ikke bare gøre. Jeg må leve uden

Det vil sige at du er tilfreds med at den skriver.

f(x) = real f (real x, void * params) {
   real alpha = *(real *) params;
   calls+=1;
   return x*x;
}

--
 Peter Makholm     |                                              What if:
 sslug@sslug |     IBM bought Xenix from Microsoft instead of buying