Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordangør man det rigtigt første gang?

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Applikationen viser agregerede data fra en database. Disse skal kunne
> importeres i regneark, som minimum Microsoft Excel. Her er det
> umiddelbart nemmest for mig at lave en komma-sep. fil,

[...]

> Jeg skal nok fortælle mere om det senere, men når jeg siger "MS
> Excel", så siger du vel klart en XML-CSS opgave, eller hvad?

Min primære erfaring med Excel er eksport af data fra Excel. Der
bruger vi csv-filer. Ikke at Excel er god til at lave dem, men det
virkede efterhånden (og så skiftede vi system).

Det er heller ikk emin erfaring at Excel er god til at læse sine egne
kommaseparerede filer, men jeg tror nok at det var den vej jeg ville
gå. I hvert fald med en første version. Det bliver ikke specielt pænt,
men jeg har på den anden side ingen anelse om hvordan Excell vil prøve
at læse noget XML.

> Kan der blive tid til at du gennemgår forgående mail
> http://www.sslug.dk/moede/hygge/2004-08-10/
> Et "stramt" program, men det kan vel presses ind.

Jeg har med vilje undgået at interessere mig for det møde.

--
 Peter Makholm     |    Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
 sslug@sslug |                           goal of life is to have fun