Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt første gang?

On Thu, 29 Jul 2004, Hans-Christian Stadler wrote:

> Sikkert - men så vidt jeg har fortået situationen, så dur denne
> methode ikke (endnu ?) til hjemmesider, der skal beskues af et bredt
> udvalg af browsere. Nu ved jeg ikke noget om Hans' projekt - det kan
> da godt være, at han kan regne med, at siden kun bliver beskuet med
> bestemte browsere.

På sigt ville det være rart hvis mange kan se siderne, men lige i
denne måned er det bare få udvalgte browsere der skal kunne se
siderne.

Hvis nogen kommer med en MSIE 4.0, så burde de opgradere deres
browser. Der er vel nærmest fejl i alle browsere der er mere end et år
gammel, så det må være passende med en opgradering.

Projektet er GPL, så det kommer nok ud public på et tidspunkt.

/hans
Hint of the day, http://www.w3.org/QA/Tips/iso-date
"Use international date format"