Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt førstegang?

On Thu, 29 Jul 2004, Ole Tange wrote:

> Hvis W3C kun kan validere HTML, og eksemplet er skrevet i XML, så må det
> være en bedre ide at prøve at validere det på en XML-validator.
> http://www.ltg.ed.ac.uk/~richard/xml-check.html

Det ser jo godt ud.

> Jeg har lige prøvet http://hacking.dk/xml/test.xml i Mozilla og
> Microsoft Internet Explorer. Det ser (nogenlunde) ens ud. Konqueror
> derimod er ikke glad for den.

Hvis jeg nu bruger standard tags hvor det er muligt, og så lige <div>
for blokke af data, så burde det komme til at være brugbart i
Konqueror. Til fx IP-address kan jeg så bruge <ipaddr> og den bliver
så bare vist normalt i Konqueror.

/hans
Hint of the day, http://www.w3.org/QA/Tips/iso-date
"Use international date format"