Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordangør man det rigtigt første gang?

Hans Schou <sslug@sslug> writes:

> Nu må jeg bede om mine himmelblå. Først skriver du at jeg skal gøre
> et, for dernæst at skrive at det ikke er HTML. Prøver du at forlede
> mig til ikke at skrive valid HTML?

Nej, jeg skriver at hvis du vil markerer at noget er en ipadresse så
bør du i virkeligheden ikke bruge HTML, men et XML-sprog der giver dig
denne mulighed.

At bruge div og span er bare en fattigmandsudgave af denne rigtige
løsning.

(i øvrigt hvad Michael Schmidt skrev)

--
 Peter Makholm     |     Have you ever felt trapped inside a Klein bottle?
 sslug@sslug |