Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt førstegang?

Brudstykker.

On Wed, 28 Jul 2004, Peter Makholm wrote:

> Nej, for det er jo ikke HTML.

Nu må jeg bede om mine himmelblå. Først skriver du at jeg skal gøre
et, for dernæst at skrive at det ikke er HTML. Prøver du at forlede
mig til ikke at skrive valid HTML? Eller er det et forsøg på at punke
mig til at agitere krafigt for en <ippaddr> tag i std HTML? Sidsnævnte
må du selv klare.

> Fordi de fleste modernede browsere ikke er (kun) HTML-browsere, men
> også viser xml+css.

(nogen må have taget Peters identitet??!?) Det mener du ikke det der?
Skulle jeg skrive HTML der ikke validere? Hvad mener du? Jeg forstår
det ikke. (hedeslag? tag dig et koldt bad)

Jeg er fløjtende ligeglad med hvilke browsere der kan vise invalid
HTML. Hvis en browser ikke kan vise[1] valid HTML, så må de sgu oppe
sig. Min browsere hedder http://validator.w3.org/ ISO/IEC 15445, men
jeg er da lydhør for andre der er mere pedantiske. Se iøvrigt subject.

1] Konqueror udskriver ikke <thead> linjen ud i toppen af hver side
når man printer, og det er for dårligt. Claus Sørensen lavede en
bug-report 2002, og der er såvidt jeg ved, ikke sket noget endnu.
Skulle det få mig til at kode mig ud af problemet? Drop det.

/hans
"Why would you hand...our IP to America gift-wrapped, without
any return?"		-- Andrew Tridgell, software patents