Re: [PROGRAMMERING] C problem(haves af ikke c programør)

Egon Andersen wrote:
Jeg vil gerne havde den spørger brugeren efter et password. Det skal så tjekke om dette indtastet "password" er magen til et hardcode i koden. Er det det, skal der udføres en kommando. Hvis ikke er det,skal programmet kalde et externt program, selvfølgelig med "passwordet" der er indtastet som parameter.

Nej, det vil du ikke!
Du vil da ikke lave en exploit af et password!
Lur mig om ikke gpg har det meste af det du leder efter, så et udgangspunkt kunne være at hente kildekoden til gpg.

Jo jeg vil og GPG har ikke hvad jeg skal bruge har jeg kigget på.