Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordangør man det rigtigt første gang?

"Michael Schmidt" <sslug@sslug> writes:

> [...]

Maget.

> Anbefalingen er vist nok " og ' nødløsningen.

Har du en refenrece til dette? XML-specifikationen nævner ikke noget
om at det ene foretrækkes frem for det andet. bar at de skal være der.
> Jeg har ofte brugt klassenavne, der netop beskriver deres styling-skema.
> Men generelt er jeg enig med dig i at det er uskik. Heller beskrive
> deres  indhold eller type.

Style Sheet er netop til layout, derfor er 'blå' et ganske fint navn
da det netop er en layout-ting. 'overskrift' er derimod et lidt
halvelendigt navn fordi det på det nærmeste opfordre til at lave

--
 Peter Makholm     |        We constantly have to keep in mind why natural
 sslug@sslug |    languages are good at what they're good at. And to