Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt f ørste gang?

On Tue, 27 Jul 2004, Michael Schmidt wrote:

> Ved ikke om det er en spøg eller provokation...
> Men hvis ikke så kik på CSS's @media :
> http://www.w3.org/TR/1998/REC-CSS2-19980512/media.html

Så hvis man kalder sig CSS-programmør, så er det fordi man kan finde
ud af at skrive:
@media print {
    BODY { font-size: 10pt }
}

Jeg har ikke rigtigt fundet andre ting man kan "programmere".

> Anbefalingen er vist nok " og ' nødløsningen.

Jeg kommer lige i tanke om at Jacob Sparre engang sagde at det skulle
være " man bruger. Vist nok noget XHTML eller DocBook der krævede det.

> Ikke nødvendigvis.

Ikke ringe. Den køber jeg.

/hans
"Why would you hand...our IP to America gift-wrapped, without
any return?"		-- Andrew Tridgell, software patents