Re: [PROGRAMMERING] [HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt første gang?

On Tue, 27 Jul 2004 00:51:44 +0200, Hans Schou wrote:

> Nuvel, HTML er ikke et programmeringssprog, så det hører ikke hjemme
> her, men i CSS kan man lave noget der minder om kontrolstruktur så det er
> vel ikke helt ved siden af.

[..]
> (samme id går vel når det er to forskellige klasser?)

Har du set denne: http://css-discuss.incutio.com/?page=ClassesVsIds
Jeg vil mene, det er lige modsat: Altså en class kan indgå i flere id.
En id kan kun optræde en gang pr. side.

Jeg ville anvende id til den logiske inddeling af siden, mens jeg ville
anvende class på elementer. Dvs. id på div, og class på et element
eller i en span.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
I must have a prodigious quantity of mind; it takes me as much as a
week sometimes to make it up.
		-- Mark Twain, "The Innocents Abroad"