[HTML/CSS] Hvordan gør man det rigtigt første gang?

Nuvel, HTML er ikke et programmeringssprog, så det hører ikke hjemme
her, men i CSS kan man lave noget der minder om kontrolstruktur så det
er vel ikke helt ved siden af.

Jeg skal starte på et nyt projekt. Der skal bruges CSS. Det er ikke
mig der skriver CSS, så jeg skal blot lave min HTML så man kan lægge
et passende CSS ovenpå (neden under), så det ser ud som kunden gerne
veil have det.

Som jeg har forstået det, så laver jeg en blok med noget i retning af:

I denne blok kan jeg så angive elementer der adskiller sig fra andre,
fx ikke bruge <h1>, men noget i retning af:

Angående <form> kan man ikke bruge en <table> uden om. Her tænker jeg
så at det ser nogenlunde sådan ud:
<form action="index.php" method="get">
 <input class=input-text id=email type=text name=email/>
</form>

(samme id går vel når det er to forskellige klasser?)

På den måde kan kunden selv placerer alting rundt omkring, inden for
disse blokke jeg har defineret, og i hver blok placerer de enkelte
elementer. I princippet kan det se ud som om der er brugt <table> i
layoutet, hvilket jeg selvfølgelig ikke gør. <table> bruges kun til
tabeller, og dem er der også mange af.

/hans
"Why would you hand...our IP to America gift-wrapped, without
any return?"		-- Andrew Tridgell, software patents