Re: [PROGRAMMERING] Kan ikke finde fejl.

Den Sat, 24 Jul 2004 10:02:26 +0200. skrev Peter Eriksen:

> Kunne du ikke poste din løsning på problemet? Jeg er også lidt nysgerrig.
>
> Med venlig hilsen,
> Peter

Altså den åndsvage fejl?
Jeg åbner filen "persons"
Men fordi jeg har kopieret fra et sted i koden hvor jeg har gjort noget
lignende spørger jeg på filen "monsters" istedet.
Så jeg kom til at læse fra en forkert fil.
Problemet der så stadig var der bestod i at jeg var kommet til at gange
nogle x og y koordinater to gange istedet for kun een.
Jeg må have været lidt træt da jeg skrev den kode. I hvert fald hjalp
det at holde en pause og kigge på den igen. Det er ofte den bedste
løsning.