Re: [PROGRAMMERING] Kan ikke finde fejl.

Den Fri, 23 Jul 2004 21:41:04 +0200. skrev Henrik Christian Grove:

> Hmmm, så vil mit bud være at fejlen er at du koder i C++.
>
> Seriøst. Det eneste sted jeg umiddelbart kan se hvor det kan gå galt er
> din sscanf. Jeg hader pointeraritmetik så meget at jeg ganske enkelt
> ikke kan huske C's semantik godt nok til at kunne sige om &array[nr]
> giver adressen på det nr'te element (som må være det du er interesseret
> i), eller om det i virkeligheden betyder noget andet.
>
> .Henrik

Haha! En åndsvag fejl jeg har lavet. Og tænk at vi begge overså den...
Jeg spørger på en forkert fil... monsters istedet for persons.
Sådan går det når man kopierer for meget...
Problemet er der stadig men nu tror jeg at jeg kan løse det selv.
Ellers tak for hjælpen...