Re: [PROGRAMMERING] Kan ikke finde fejl.

Christian Brønnum-Hansen <sslug@sslug> writes:

> 79
> 0
> 0
> 0
> 0

Hmmm, så vil mit bud være at fejlen er at du koder i C++.

Seriøst. Det eneste sted jeg umiddelbart kan se hvor det kan gå galt er
din sscanf. Jeg hader pointeraritmetik så meget at jeg ganske enkelt
ikke kan huske C's semantik godt nok til at kunne sige om &array[nr]
giver adressen på det nr'te element (som må være det du er interesseret
i), eller om det i virkeligheden betyder noget andet.

.Henrik

--
Den største fordel ved Windows er den gode understøttelse af
Windows-programmer.