Re: [PROGRAMMERING] Kan ikke finde fejl.

Den Fri, 23 Jul 2004 20:03:05 +0200. skrev Henrik Christian Grove:

> Og (med mindre du 0-indexer linienumrene) den indlæser du i den første
> løkke som ikke giver noget uddata.
>
> .Henrik

Nej jeg har gjort det i to forskellige løkker før og det er lettest syne
sjeg. Der må være en decideret fejl siden i koden.
I den næste løkke kommer jo netop en linie der skal indlæst linie 81.
Så om det bliver gjort i den første eller den sidste er vel ligemeget?