Re: [PROGRAMMERING] CVS: dele filer mellem grene

On Thu, Jul 22, 2004 at 16:51:05 +0200, Kristian Nørgaard wrote:
> Lad os sige mit CVS projekt består af 2 filer "A" og "B".
>
> Jeg laver en gren i CVS, da "B" fremover skal udvikles i 2 forskellige
> versioner. Men man kan vist kun forgrene hele projekter, ikke?
Øhh... Du kan da godt lave en branch på en enkelt fil:

cvs tag -b filnavn

Men når du så opdaterer til den branch kommer du nok til at bruge:

cvs update -f

-f switchen tvinger cvs til at finde en head revision, hvis tagget ikke
findes.

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |