Reload i jboss3.2

Jeg har næsten det samme problem som diskuteret for tomcat -
hvordan får man jboss til at reloade en webaplikation pænt?

Drop og fjern fra deployment mappen fra min serverkonfiguration
virker kun, hvis jeg efter fjernelsen lukker jboss ned og fjerner
en mappe med samme navn som min war fil fra en undermappe af work
mappen i serverkonfigurationen.

Med andre ord: jboss må have en cache. Jeg kan ikke finde den
mbean, der sletter jboss' cache. Findes den og hvordan hedder den?

Hans-Christian Stadler

PS: Jeg har en testbean.war på /testbean der snakker med en
cmp entity ejb med navn testbean fra en fil der hedder testbean.jar