Re: [PROGRAMMERING] Tomcat reloading

On Tue, 20 Jul 2004 11:00:51 +0200, Robert Larsen wrote:

<cut>
>Men
> jeg tror hurtigt, at jeg bliver træt af at skulle genstarte Tomcat, hver
> gang jeg recompiler. Jeg mener at have læst et sted, at man kan få
> Tomcat til at genindlæse klasser, som har ændret sig, men jeg kan ikke
> finde ud af, hvor jeg læste det, og jeg kan ikke finde det i
> dokumentationen. Er der nogen her, der ved, hvad man kan gøre ?
</cut>
Du kan prøve en af to måder:
1) ændre i filen /path/til/tomcat/conf/server.xml: Tilføj følgende før
opsætning af host <DefaultContext reloadable="true"/> (reloadable gælder
du for alle host).
2) i hver konfiguration host tilføjes: reloadable="true"
<Host name="localhost" debug="0" appBase="/var/www/html" unpackWARs="true"
autoDeploy="true" xmlValidation="false" xmlNamespaceAware="false"
reloadable="true">

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
You have an unusual understanding of the problems of human relationships.