Re: [PROGRAMMERING] Tomcat reloading

Robert wrote:
>Jeg mener at have læst et sted, at man kan få Tomcat
> til at genindlæse klasser, som har ændret sig, men jeg kan ikke finde ud
> af,
> hvor jeg læste det, og jeg kan ikke finde det i dokumentationen.
Det kan gøres på flere måder.
Ved at sætte attributten reloadable="true" på Context-elementet i
server.xml, eller ved at kalde
http://localhost:8080/manager/reload?path=/servletsti

Det sidste burde du kunne automatisere fra Ant.

Prøv at se om
http://jakarta.apache.org/tomcat/tomcat-5.0-doc/deployer-howto.html er
noget der kan bruges.

Mvh Rasmus