Tomcat reloading

Hej

Jeg er begyndt at lege lidt med servlets og J2EE og har endelig fået Tomcat
5 til at vise resultatet. Glæden vil næsten ingen ende tage.
Men jeg tror hurtigt, at jeg bliver træt af at skulle genstarte Tomcat, hver
gang jeg recompiler. Jeg mener at have læst et sted, at man kan få Tomcat
til at genindlæse klasser, som har ændret sig, men jeg kan ikke finde ud af,
hvor jeg læste det, og jeg kan ikke finde det i dokumentationen.
Er der nogen her, der ved, hvad man kan gøre ?
Ellers kan jeg nok lægge det ind i en Ant build fil.

Happy hacking
Robert