Re: RE: [PROGRAMMERING] Första och bästa C++boken?

On Fri, 16 Jul 2004 10:09:36 +0200, Robert Larsen wrote:

> Findes der overhovedet gode begynderbøger som gennemgår GUI ? Jeg har
> ikke set en endnu i hvert fald, men find en god begynderbog om C/C++ (jeg
> synes selv at Deitel&Deitel's "C++ how to program" var god da jeg begyndte
> - http://www.deitel.com) og så læs lidt online, f.eks.:
> http://www.gtk.org/tutorial/
Jeg har et par stykker, men om de er relevant i dag, og om de stadigvæk
kan købes, ved jeg ikke. De er nemlig skrevet til gtk+1.x.

Pennington, Havoc (1999): GTK+/Gnome Application Development.
0-7357-0078-8
Wright, Peter (2000): GTK+/Gnome Programming. 1-861003-81-1

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir <at> datanom <dot> net
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir <at> miras <dot> org
http://search.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE3E80917
Q:	What's the difference between USL and the Titanic?
A:	The Titanic had a band.