Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

donald_j_axel skrev:

> Nu er jeg rigtig hinanden, hvad er forakæld?

Bortset fra at a og s sider ved siden af hinanden, så er jeg også ordblind,
det kan godt ske at jeg godt kan se at et ord er stavet forkert, men ikke
kan finde ud af at stave det rigtigt, og at stavekontrollen enten ikke kan
hjælpe, eller kun gør det meget være,,, (ved at jeg vælger et ord der er
stavet korrekt, men betyder noget helt forkert i sammenhængen)

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant