Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

On Tue, 29 Jun 2004 22:33:22 +0200
Ivar Madsen <sslug@sslug> wrote:

> Der er vel lidt tekst behandling der skal foretages, om end det ikke er mere
> end at alle sprog lige fra assembler og op kan klare det.
> Basalt set er det jo ikke andet end at

> hente en side, gemme den.

wget

> Hente samme side,

wget igen?

> sammenligne den med den gemte,

diff

eller gvim -d old-version.html new-version.html

> og så se om der er forakæld, og rapportere det.

Hmmm ... tekstbehandling med programmering? Perl, eller gawk.
Assembler og op? Assembler er godt til noget helt andet.

Nu er jeg rigtig nysgerrig, hvad er forakæld?

Husk at checke stavning i en posting. Somme tider er der
mange, der læser dem:

fortages -> foretages
hent     -> hente
rapotere -> rapportere