Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

On Tue, 29 Jun 2004 22:19:33 +0200
Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> anjuta kunne godt få prædikatet gnovelop. Du skulle prøve det!

Ja! Det skal jeg lige love for, det må anbefales. Også til
begyndere, som bare skal kunne skrive og oversætte
minimalprogrammer i et klikke-miljø.

Det lykkedes mig at oversætte min "standard-test" og få en
fornuftig fejlmeddelelse, rette/compile/build/execute uden
at blive frustreret!

  Syntax-farve ændringer?

Der er /lige/ en ting ... kommentarer skal være grønne, ikke
røde, hvilket jo tænder adrenalinet og virker stressende.
(Anjuta 1.0.0 fra/på en SuSE 9.0)

Men jeg vender tilbage under nyt subject (fx. programming-tools)
så snart jeg har fundet svaret på sætning af farved (setting
syntax highlighting)

/donnald