Re: [PROGRAMMERING] Hvilket sprog

Carsten Svaneborg skrev:

> Det er meningsløst at diskuterer sprog uden at vide hvilke
> opgaver dine programmer skal løse.

Der kan du jo kikke nede i min signatur.

> F.eks.:
> Skal du lave noget der er fokuseret på behandling af tekst, så er perl
> godt.

Der er vel lidt tekst behandling der skal fortages, omend det ikke er mere
end at alle sprog lige fra assembler og op kan klare det.
Basalt set er det jo ikke andet end at hent en side, gemme den. Hente samme
side, samligne den med den gemte, og så se om der er forakæld, og rapotere
det.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant